Brändääjätär

Brändääjätär syntyi, kun perustaja huomasi, että monet yritykset tarvitsisivat vanhvempaa brändäystä, joka nojaa yrityksen strategiaan, mutta on toteutettu luovasti ja tunteisiin vetoavalla tavalla. Huomasin myös, että monet haluaisivat “avaimet käteen” -tyylillä koko brändipaketin yhdeltä luottokumppanilta. Siksi syntyi Brändääjätär.

Mitä kaikkia palveluita on mahdollista saada?

  • Konsultointi, Brändianalyysi

  • Nettisivujen suunnittelu ja toteutus

  • Brändi-ilmeen rakentaminen (logo, värimaailma, typografia)

  • Brändin rakentaminen (tarinallisuus, luovuus, erottuvuus)

  • Brändikuvaukset (tuotekuvat, edustuskuvat, kuvapankkikuvat…)

  • Brändivideo

  • Palvelumuotoilu ja tuotteistaminen

  • Somesisältöjen suunnittelu (+ mahdollisesti toteutus)

  • Data-analytiikkaa (esim. raportteja, kehitysideoita dataan pohjautuen)

  • Blogipostauksia ja muuta tarkoituksenmukaista sisällöntuotantoa

  • Jotain muuta, mitä? - kerro toiveesi!

Brändääjätär | Maarit Pasanen

Maarit Pasanen

Maarit Pasanen on ammattilaisvalokuvaaja (tuttu myös brändistä Valokuvaajatar), jolla on vahvuuksia ja kompetenssia yritysten brändäykseen kokonaisvaltaisella otteella. Korkeakouluopintoihin Maarit on sisällyttänyt markkinointia ja myyntiä, palvelumuotoilua, graafista suunnittelua ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä kursseja. Hän on pyörittänyt omaa yritystä nimeltä Maaritar koko opintojen ajan ja ollut mukana rakentamassa myös Menox-startupin brändiä ja sovellusta. Maarit valmistuu luonnontieteiden kandidaatiksi Oulun yliopiston tietojenkäsittelytieteiden tutkinto-ohjelmasta keväällä 2025, joten myös teknistä osaamista löytyy!

Sekä koulutuksen että käytännön kokemuksen vuoksi Maaritille on kehittynyt laaja osaaminen, sillä opintojen kautta kertyi tiedot ja taidot tekniselle puolelle ja omassa yrityksessään Maarit on kehittynyt luovana innovaattorina. Näistä muodostunut kombo on täydellinen pohja nykyaikaiselle brändäykselle.

Seuraa somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kerro lyhyesti tarpeet ja toiveet sekä alustava ajatus siitä, minkä palvelupaketin haluaisit hankkia yrityksellesi.